poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Decupage na działce

Myślałam , że nie dam rady dzisiaj napisać drugiego postu.
Decoupage na działce.
Nie tylko odpoczywam, opalam się , ale też staram się coś stworzyć na działce.
Miałam dużo czasu więc ostro wzięłam się do roboty.




Wazonik powstał już jakiś czas temu i posłużył jako dekoracja.
Szkatułkę pomalowałam farbą i lakierem dwu składnikowym do spękań i pastą postarzającą.
Jeszcze nie jest skończona  ale chciałam ją pokazać.





Tu również szkatułka. Ale wykonana inną metodą. Tu użyłam lakieru jedno składnikowego. I ta metoda bardziej mi się podoba.




Ziołowy komplecik




 Fioletowy komplecik do pokoju córeczek. Wcześniej zrobiła podobny chustecznik i wieszaczek.



Na zielono dla mamy.






Pudełko na serwetki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz