środa, 19 grudnia 2012

Świątecznie

Oglądam Wasze blogi i podziwiam z zazdrością. Co chwilę dodajecie swoje nowe prace.Bombki, choinki , mikołajki.  Mi jakoś wena twórcza gdzieś uciekła. Jakoś mi się nie chce. Myślałam ,że przed świętami dostane kopa i nadrobię swoje zaległości w szyciu i decoupagu .


A tu moje ostatnie robótki.
Na bardziej twórczą pracę nie miałam pomysłu  . Ale i tak mi się podobają.

Świąteczne świeczniki



Nowe bombki
Nie wszystkim udało mi się zrobić zdjęcia, zostały sprzedane.



A tu się pochwalę stroikiem , który zrobiła dla mnie moja mama.
Jest śliczny.




I to by było na tyle.
Zapomniałam również zrobić zdjęć świątecznych zawieszek , które szyłam dla córki do szkoły. 

W szkole był kiermasz świąteczny. Nas nie było bo dzieci miałam chore.  Jak zdobędę zdjęcia to wam pokaże.
Pozdrawiam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz