poniedziałek, 10 grudnia 2012

Prace mojej mamy

Witam serdecznie w ten mroźny wieczór.
Dzisiaj pokaże Wam prace mojej Kochanej  Mamusi.
Moja mama też szyje od jakiegoś czasu. Właściwie szycie, Decoupage  stały się naszymi wspólnymi pasjami.
Jak jestem u mamy zawsze razem coś nowego tworzymy.



Pierwsze to świąteczne Elfy.
Są po prostu piękne.
Najbardziej podoba mi się ten w sukieneczce.
Mają ok 40 cm.




Tu do Elfów dołączył Święty Mikołaj



Moja Mama robi również takie oto stroiki.
Ten jest na święta.
Następnym razem pokaże inne.
Kwiatki zrobione są  bibuły.




A tu bałwanki w piżamkach


A tu reniferek i zawiesza na choinkę.



Naszą następną wspólną  pasją jest Decoupage.  Moja mama również się w tej metodzie zakochała.
Tu Decoupage naświeczkach.



3 komentarze:

  1. Elfy zawładnęły mną dogłębnie :) Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te elfy.
    Mi się podoba reniferek jest taki słodki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdolnej Mamy:) Fajnie, że macie wspólne pasje!

    OdpowiedzUsuń