niedziela, 17 marca 2013

Moje jajca.........

Dzisiaj pokarze Wam moje jajca :-)
Robiłam je różnymi technikami.

Pierwsze są z tasiemek.
Te jest spore ma  15 cm wysokości i z 12 cm szerokości.
Troszkę się namęczyłam . Taka żmudna robota.
Ale efekt mnie zadowala.




Te robione odwrotnie. I takie mi się bardziej podoba.




 A te jajeczko jest mniejsze. Owinęłam je muliną. Zrobię jeszcze parę podobnych, bo takie podobają się moim córcią. 



A te to Decoupage. 
Pomalowałam je farbą akrylową  i nakleiłam serwetkę.
Oczywiście polakierowałam na koniec.
Zastanawiam się czy nie ozdobić ich na górze wstążeczką.






Przypomniałam sobie również haft krzyżykowy.
Dawno nie haftowałam.
Wyhaftowany motyw przykleiłam do jajka i na około dałam wstążeczkę.







A tu decoupage na butelce.
I serduszkowa zawieszka.




Pozdrawiam serdecznie i
 życzę dobrej nocki. 
Ila



6 komentarzy:

  1. Ojej! Wszystkie są prześliczne! A jaka różnorodność technik;) Tym bardziej podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! Wszystkie techniki wykonania sprawdziły się w dekoracji jaj. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za miłe słowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności!Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń