środa, 20 czerwca 2012

Weekendowe robótki

Dzisiaj jeszcze jeden post. Na weekend pojechałam na działkę.  Tam mam więcej czasu na moje robótki. Dziewczyny cały dzień biegają na dworze. I nie wołają ciągle , że coś chcą.

MójTata miał stare drewniane pudło. Wyczyściłam je, odtłuściłam bo lakieru było chyba ze 100 warstw. I zaczełam zabawe z farbami. Póżniej przykleiłam pocztówki i polakierowałam. Pudło  jeszcze nie jest skończone. Bo sama nie wiem co jeszcze tam dodać.

\



A  tu chustecznik dla mojej córeczki. Zrobiony został zgodnie ze wskazówkami córci.



i jeszcze wieszaczek.






A tu butelka po winie i wazon. Pomalowałam je farbą i pocieniowałam cienmniejszym i jaśniejszym odcieniem.


Przykleiłam serwetki i pocieniowałam brązową farbą. Całość polakierowałam.


Tak się prezentuje z drugiej strony.




Na wazon nakleiłam serwetkę z motywem winogron i również zabiezpieczyłam całość lakierem.
Weekend miałam pracwity i bardzo udany. No i najważniejsze pogoda była ładna.
Pozdrawiam Was serdecznie




3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje prace. Podziwiam za cierpliwość której ja nie mam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się Twoje prace, zwłaszcza te szyte. Ja też dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Będę obserwować Twój blog. Będzie mi miło, gdybyś zajrzała na mój.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Zwłaszcza teraz kiedy jest ich tak mało.
      Też przymierzam się do decoupage, ale to jeszcze daleka droga.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń