niedziela, 3 czerwca 2012

Następny kociak

Chyba mnie ogarnęła koto mania.
Spodobały nam się kotki i postanowiłam uszyć jeszcze.
Te będą stały w przedpokoju.


Nie wiem czy ładniejszy jest sam bez dodatków.
Czy taki jak na dole z guziczkami. Jeszcze się nie zdecydowałam. Na razie guziczki są przypięte na szpilki.



A tu mam przygotowanego kotka do wypchania . Wykrój jest nieco zmodyfikowany. Jest większy .Zobaczymy jak będzie wyglądał gotowy.




Muszę się pochwalić pracami mojej córeczki. Z okazji Dnia Dziecka dostała fajny zestaw do samodzielnego wykonania rameczki.  Forma do odlewu gipsem , farbki itp.
A ,że moja córcia uwielbia takie zabawy była zachwycona.
Oto wyniki  jej pracy:


Super zabawa. Rączki się wyrabiają.
Pomogłam jej tylko przy małych motywach.



Przypomniało mi się ,że mamy jeszcze inne formy kurki , kogucika i aniołka.
To sobie poszalałyśmy.




Aniołki




Gotowy pomalowany aniołek.

Pozdrawiam serdecznie.



3 komentarze:

  1. Kotek jest przecudny :)) dziękuję za odwiedziny i za udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się kotki też podobają.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotki bajeranckie :)) po prostu je kochać! Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń