poniedziałek, 18 lutego 2013

Słoń

Słoń a właściwie słonica   :-)



Starsza córcia poprosiła mnie żebym jej uszyła słonika.
Przeglądałam internet i w końcu znalazłam wykrój.
No i zabrałam się za szycie.
Oto efekt ojej pracy.




 
 

 
 

 
 
Słonik ma 40 cm. 
Ma fioletowa sukienkę w białe grochy i śmieszną  czapeczkę.
Nóżki i rączki ma ruchome.
Więc może siedzieć i stać.
Jutro do słonika dołączy żyrafa. Młodsza córeczka nie może być pokrzywdzona i też jej musiałam coś uszyć.
Dzisiaj nie wstawiałam zdjęć do żyrafka nie jest skończona.
A w najbliższym czasie pokaże nowe lalki.
Też już są prawie skończone.
 
Pozdrawiam Was serdecznie Ilona
 


6 komentarzy:

  1. Rewelacyjny ten słoń.

    OdpowiedzUsuń
  2. ӏ was curious if you еver cοnѕiԁerеd changing the structure of your blog?

    Itѕ very well wгіttеn; I love what youve got to saу.
    Вut maybe you could a little more іn the way
    of cοntent sο people could connеct with it better.
    Υouve got an аwful lot of teхt for оnly having 1 or 2 pictuгeѕ.
    Mаybe уou could space it оut bettеr?


    Feel frеe to visіt my blog ρоst http://www.youtube.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. If you аrе gоing fοг best contents liκe I do, simply pay a quick νіѕit thiѕ web site evеrу dаy ѕincе it provides quality contents, thanκs

    Here is mу web ρаge; ringing in ears treatment

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! Do you knоw if theу maκe any plugіns to safeguard against hаckers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
    Any гecommendations?

    my homepage :: make breasts larger

    OdpowiedzUsuń