wtorek, 19 lutego 2013

Wszystkiego po trochu ...

Dzisiaj u mnie misz masz. Wszystkiego po trochu. I będzie obiecana żyrafa, poduszki i zawieszki.

No ale na początek idzie żyrafka.
Jest troszkę większa od słonika .
Ma ciemno różową sukieneczkę w grochy i białe bolerko.
Do tego modną torebkę.
No i obowiązkowo kolczyki i naszyjnik.
Taka elegancka z niej żyrafka.

Przepraszam za jakość zdjęć  robiłam je przed chwilką.
A aparat o tej porze za ładnych zdjęć nie robi :-)






Zrobiłam ptaszkową zawieszkę.
Ptaszki są różowe.
Mają długie rzęsy i koronkowe  skrzydełka.
Na dole wisi serduszko.




Zrobiłam również poszewki na poduszki.
W rzeczywistości są ładniejsze. 





Na poduszce naszyłam szydełkowe kwiatuszki. 
Robione oczywiście przez moją Babcię.


Powstały jeszcze  zawieszki z sowami.
Moja starsza córcia lubi sówki. 
Są właśnie dla niej.



I jeszcze jedna zawieszka zrobiona transferem.






 Tu się muszę pochwalić.
Dostałam od Mamy zawieszki do kuchni. 
Oczywiście sama je uszyła.







Na dzisiaj to już koniec.
Dobrej nocki Wam życzę.
Pozdrawiam Ila.

1 komentarz: