piątek, 25 stycznia 2013

MONSTER HIGH

Witam serdecznie .

Tak jak obiecałam dzisiaj coś dla fanek Monster High.
Moje córeczki są w tych lalach zakochane. 
Ale ja nie mam pojęcia co one  w nich widzą.
No ale taka moda co zrobić.





Zrobiłam dla dziewczyn  takie oto szkatułki.
Pomalowałam je farbą akrylową a na wieczko przykleiłam  serwetkę .







A tu pomalowałam stare pudełko po puzzlach.




Nawet mi się podoba.



Przyborniki i zakładka do książki.


A tu zdjęcia naszej okolicy.
W drodze do szkoły.
 Nie mogłam się dzisiaj powstrzymać i musiałam zrobić parę zdjęć.








Taką zimę to ja kocham. 
I ten mrozek .
Jak szłyśmy do szkoły to było - 10C.
Superrrrrrrrrrrrrrrr.

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc też nie wiem, co dziewczynki w tych stworach widzą :) Piękną macie zimę; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zima.
    A pudełka bardzo fajne.
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełka! Nie wiem co widzą małolaty w MH ale mogła bym długo opowiadać co w nich widzą dorosłe fanki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne krajobrazy. U mnie jeszcze 2 dni temu było podobnie, dziś nie ma śladu po śniegu, więc liczę cicho na to, że wiosna się zbliża:) Miłego dnia:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za tą śliczną zakładkę z MH. Olga

    OdpowiedzUsuń