czwartek, 24 stycznia 2013

ZAWIESZKI

Witam Was serdecznie.
Jest to mój pierwszy post w Nowy Roku, wiec na początku życzę Wam aby ten rok był lepszy od poprzedniego.

Po pierwsze to przepraszam Anie Arbuzową , że dopiero teraz odpowiem na jej pytanie.
Ania pytała mnie jak robię cieniowania na  słoiczkach z decoupagem.
Jak mam już pomalowany słoik lub butelkę na wybrany kolor wybieram inny  kontrastowy.
Na dole maluję pasek szerokości  ok 1 cm. Nie żałuję farby. Ale tak aby nie spływała.
 Później szerokim płaskim sztywnym pędzlem  rozcieram farbę do góry.
Jeżeli efekt nie jest zadowalający. Biorę cieniutki pędzelek i maluję kreseczki. Coś na zasadzie jak bym malowała trawkę. Czasami używam dwóch kolorów do takiego cieniowania.
Przepraszam ale inaczej nie umiem wytłumaczyć .

Następnym razem jak będę robiła jakiś słoik  lub butelkę zrobię mały tutorial.
Może będzie to bardziej zrozumiałe.



A oto co ostatnio zrobiłam .
Powstały nowe zawieszki .







Postanowiłam zrobić też decoupage  na plastikowym serduszku.
Nawet jestem zadowolona z efektu końcowego. Na pewno jeszcze wrócę do takiego materiału.
Może na Wielkanoc zrobię jakieś jajeczka.
Ta zawieszka jest dla mojej mamy.







 Tata dostał zakładkę do książki oczywiście z motywem morskim :-)



A dla siebie zrobiłam podstawkę pod czajnik. Podstawka jest szklana.  
I taką rzecz też robiłam pierwszy raz.
Może nie jest zbyt piękna. Ale teraz przynajmniej nie straszy .



Pozdrawiam serdecznie
A w następnym poście coś dla fanek MONSTER HIGH.


4 komentarze:

  1. Kochana nic nie szkodzi :) Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź! Podobają mi się Twoje prace dekupażowe! Są świetne! Podziwiam Twój talent rękodzielniczy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zapraszam do mnie po wyróżnienie ;) - zapomniałam dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Bardzo mi się podobaja wszystkie Twoje prace.Musze się zmobilizować i zabrac się do pracy .Gorąco Cie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń