czwartek, 24 stycznia 2013

PODZIĘKOWANIA

Dzisiaj jeszcze jeden post.
Chciałam podziękować Ani Arbuzowej za wyróżnienie.
Bardzo dziękuję .
Polecam blog Ani . Jest tam dużo inspirujących pomysłów.

Ja również muszę niedługo zrobić wyróżnienia.
Wszystkie Wasze blogi są cudowne. Ale nie zawsze mam czas zostawić tam jakiś ślad po sobie , jakiś komentarz.

Blog Ani
http://szezlaczek.blogspot.com/2013/01/wyroznienia.html?showComment=1359044677315#c3335128211663757746



Zasady wyróżnienia
1.każdy nominowany powinien podziękować nominującemu na jego blogu.
2. odpowiedzieć na jego pytania
3. podać 7 faktów o sobie
4. nominować  15 blogów , które na to zasługują
5. poinformować o tym fakcie nominowanego



Pytania  Ani
1.Polecana książka -
 OSTATNIO  CZYTAM Z CÓRKĄ JEJ LEKTURY ,WIĘC NIC DOBREGO MI DO GŁOWY NIE PRZYCHODZI
2.Polecany film -  ,,NIEMOŻLIWE"
3.Czego chciałabyś / chciałbyś spróbować i / lub nauczyć się z technik rękodzielniczych? -
HAFTOWAĆ I SZYDEŁKOWAĆ
4.Podróż marzeń do ...? Dlaczego tam? -
PARYŻ , PO PROSTU ZAWSZE CHCIAŁAM TAM POJECHAĆ A JAKOŚ NIE BYŁO OKAZJI
5.Drewno czy płytka? -   DREWNO
6.Prezenty własnoręcznie wykonane, czy kupione w sklepie? - WYKONANE WŁASNORĘCZNIE
7.Język obcy. Jakimi potrafisz się posługiwać? - ANGIELSKI
8.Twoja obecna praca - wymarzony zawód, czy pierwsza lepsza? - NIE PRACUJĘ
9.Hobby - czy prócz rękodzielnictwa pasjonujesz się czymś jeszcze? - NIE
10.Adres bloga, z którego czerpiesz najwięcej pomysłów, lub który najbardziej przypadł Ci do gustu -
CZERPIĘ INSPIRACJĘ Z WIELU BLOGÓW, MIEJSCA BY TU ZABRAKŁO
11.Romantyzm czy Realizm?  ROMANTYZM


7   FAKTÓW O MNIE
1.  wariatka
2 . uparta
3.  romantyczna
4.  kocham Polskie góry
5 . chciałabym mieć psa
6.  lubię rękodzieło
7.  marzy mi się własna  pracownia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz